top of page
dizajn moderne web stranice.png

Branding i web dizajn za agenciju za zapošljavanje u zemljama EU

KLIJENT:

Re-24 Jobs

USLUGE
BRANDING
VERBALNI IDENTITET
VIZUALNI IDENTITET
WEB SJEDIŠTE

Gdin.Marcial Alcantara iz agencija za zapošljavanje u zemljama Europske unije angažirao me za kompletan redizajn njihovog vizualnog identiteta i izradu modernog web sjedišta. Cilj je bio stvoriti prepoznatljiv i profesionalan brend koji će odražavati misiju tvrtke te privlačiti kvalitetne kandidate i poslodavce.

Izrada web stranica i branding Rijeka Opatija Matulji.jpg

Verbalni identitet

Razvila sam verbalni identitet koji jasno komunicira misiju i vrijednosti agencije za zapošljavanje. Ton komunikacije je profesionalan, ali pristupačan, naglašavajući pouzdanost i brigu prema klijentima i kandidatima. Korištenje jednostavnog i jasnog jezika osigurava razumijevanje i povjerenje, dok optimistički i motivirajući ton potiče pozitivnu interakciju i angažman.

agencija-za-zaposljavanje-dizajn loga.png
vizualni identitet agencija zaposljavanje.png
vođenje drustvenih mreža za tvrtke.png
dizajn moderne web stranice.png
vodenje drustvenih mreza agencija.png

Vizualni identitet

Logotip kombinira elemente povećala i ljudske figure, simbolizirajući srž tvrtke: detaljno pretraživanje i povezivanje ljudi s odgovarajućim prilikama za zapošljavanje. Ovaj dizajn je jednostavan, ali efektan, naglašavajući fokus na ljude i prilike.

Boje

  • Tirkizna: Simbolizira komunikaciju, jasnoću i pouzdanost.

  • Ljubičasta: Predstavlja kreativnost, inovaciju i vizionarstvo.

  • Roza: Odražava suosjećanje, brigu i razumijevanje.

  • Žuta: Asocira na optimizam, energiju i svježinu.

  • Tamno plava (za slova): Predstavlja profesionalizam, integritet i formalnost.

Boje koje sam odabrala nisu samo estetski ugodne, već imaju duboko ukorijenjene psihološke konotacije koje odražavaju misiju i viziju tvrtke. Tirkizna i tamno plava pružaju osjećaj pouzdanosti i profesionalnosti, dok ljubičasta i roza dodaju toplinu i humanost. Žuta, kao svijetla i vibrantna boja, dodaje optimizam i dinamičnost cijeloj paleti.


Uz logotip, razvila sam i "node" uzorak. Ovaj uzorak može se koristiti kao podloga ili kao samostalni element pri kreiranju različitih printanih ili digitalnih materijala. Također, može biti integralni dio dizajna web stranice, dodajući vizualnu dubinu i teksturu koja odražava povezanost i mrežu koju tvrtka stvara.

Brand strategija

Kreirali smo brand strategiju koja pokriva sve aspekte branda, od esencije i funkcionalnosti do osobnosti, vizije i misije. Definirali smo ciljne skupine, te način kako se brend prezentira online i offline. Ova strategija omogućuje da svaki element brenda komunicira koherentno i učinkovito, osiguravajući dugoročni rast i održivost poslovanja.

dizajn web stranice agencije za zaposljavanje hrvatska.png

Dizajn web stranice

Dizajnirala sam modernu, dvojezičnu (hrvatski i njemački) web stranicu koja je intuitivna i jednostavna za navigaciju. Stranica je optimizirana za sve uređaje, osiguravajući korisnicima lakoću pristupa informacijama i uslugama tvrtke.

Kroz cjeloviti pristup dizajnu, Agencija za zapošljavanje sada ima snažan i koherentan vizualni identitet koji privlači i angažira svoju ciljanu publiku, te reflektira profesionalnost i posvećenost kvaliteti.

Shadow

Web

manolastudio.hr

Email 

Follow

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
bottom of page