top of page

UVJETI POSLOVANJA

Plaćanje i dostava

Dizajne naručenu putem web shopa moguće je platiti na slijedeće načine:

  • Plaćanje virmanom

Nakon što Kupac odabere ovaj način plaćanja, Prodavatelj će Kupcu poslati e-mail s potvrdom narudžbe i podacima za uplatu.
Kupac je dužni iznos obvezan uplatiti Prodavatelju najkasnije do datuma dospijeća naznačenoga u ponudi.
Uplatu Kupac može izvršiti putem Internet bankarstva ili, u slučaju da ne Kupac koristi e-banking,
na bilo kojem platnom mjestu; u banci, pošti ili Fini u Hrvatskoj.

Prodavatelj naručeni dizajn šalje Kupcu tek po izvršenoj uplati.
Uplata se smatra izvršenom danom doznake sredstava na račun Prodavatelja.
Ukoliko uplata ne bi bila izvršena u gore navedenom roku smatra se da je Kupac odustao od narudžbe,
​te Prodavatelj dizajn nije dužan isporučiti.

Naručeni dizajn šaljemo po uplati na adresu označenu kao adresa dostave. Dostava proizvoda vrši se DPD dostavnom službom.
​Kako bi paket mogao biti uredno dostavljen Kupac je dužan navesti točnu i potpunu dostavnu adresu. 

Reklamacije i povrati

Povrat nije moguć za proizvode koji su personalizirani ili izrađeni prema specifičnom zahtjevu.

Artikl je oštećen prilikom dostave

Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. ​
​Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Štetu je potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja ili najkasnije do kraja radnog dana (dostava DPD) . Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na "Izjavi o preuzimanju"  ta osoba potvrđuje, da je paket zaprimila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku). Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo nakon uručenja paketa.

Ako vam je paket dostavio DPD i ako utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu manola.ivana@gmail.com . Kod prijave štete bit će  potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, DPD naljepnice i opis oštećenja. Nakon što nam prijavite da ste primili oštećen paket, dogovoriti ćemo se za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi, te slanje novog neoštećenog proizvoda na Vašu adresu.Kod prijave štete  potrebne su fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, DPD naljepnice i opis oštećenja. 

UPOZORENJE: NIJE MOGUĆE ISKORISTITI OPCIJU POVRATA ARTIKLA ZBOG OŠTEĆENJA PRILIKOM DOSTAVE BEZ ORIGINALNE AMBALAŽE!

Payment Methods

METODA PLAĆANJA

  • Credit / Debit Cards

  • PAYPAL

  • Offline Payments

bottom of page