Branding i web dizajn za stomatološku ordinaciju
KLIJENT
Dental Kutleša, vl. Petra Kutleša
USLUGE
BRANDING
VERBALNI IDENTITET
VIZUALNI IDENTITET
WEB SJEDIŠTE
Klijentica Petra Kutleša, vlasnica ordinacije Dental Kutleša, kontaktirala me sa željom za stvaranjem branda koji će odražavati visoke standarde i predanost pacijentima. Petra je dugogodišnja stomatologinja čija ordinacija pruža vrhunsku njegu i inovativne stomatološke usluge. Cilj nam je bio stvoriti vizualni identitet koji će naglasiti profesionalnost, stručnost i brigu za pacijente te modernizirati postojeći imidž ordinacije.
Verbalni identitet
Za Dental Kutleša, prvi korak bio je redefinirati verbalni identitet kako bi se jasno komunicirale vrijednosti i specijalnosti ordinacije. Izabrali smo elegantan i profesionalan ton koji prenosi poruku stručnosti i brige za pacijente. Slogan "Mjesto gdje nastaju najljepši osmijesi!" jasno komunicira predanost kvalitete i zadovoljstva pacijenata, dok naziv Dental Kutleša zadržava prepoznatljivost i osobni pristup.
Vizualni identitet
Vizualni identitet "Dental Kutleša" predstavlja sofisticiranu sintezu klasičnih i suvremenih elemenata dizajna, stvarajući jedinstvenu i prepoznatljivu sliku koja odražava visoke standarde i predanost pacijentima. Centralni elementi logotipa - stilizirani zub i slovo "K" - dizajnirani su s preciznošću i pažnjom, simbolizirajući stručnost i personalizirani pristup koji "Dental Kutleša" pruža. Boje koje su odabrane za vizualni identitet - svijetlo ljubičasta, topla bež, prigušena zelena i tamno siva - pružaju vizualnu harmoniju i estetsku privlačnost, dok stvaraju osjećaj mira i povjerenja, te promiču prepoznatljivost brenda.
Posebnu pažnju posvetili smo odabiru orhideje kao ključnog vizualnog elementa. Orhideja nije samo estetski ugodna, već je i metaforički odraz ordinacije - njezina ljepota i postojanost odražavaju kvalitetu i trajnost usluga koje "Dental Kutleša" pruža. Kao vizualni potpis, orhideja pomaže u stvaranju umirujućeg "zen" ugođaja, što je posebno važno u stomatološkom okruženju gdje je pacijentova udobnost na prvom mjestu.
Brand strategija
Kreirali smo brand strategiju koja pokriva sve aspekte branda, od esencije i funkcionalnosti do osobnosti, vizije i misije. Definirali smo ciljne skupine, te način kako se brend prezentira online i offline. Ova strategija omogućuje da svaki element brenda komunicira koherentno i učinkovito, osiguravajući dugoročni rast i održivost poslovanja.
Dizajn web stranice
Web stranica Dental Kutleša dizajnirana je s naglaskom na jednostavnost navigacije i visoku estetiku, te je dvojezična - dostupna na hrvatskom i talijanskom jeziku. Stranica informira pacijente o uslugama, procesima i novostima, dok svojim dizajnom i sadržajem pruža osjećaj povjerenja i profesionalnosti.
Ukupno gledano, vizualni i verbalni identitet Dental Kutleša pažljivo je konstruiran kako bi komunicirao ključne vrijednosti ordinacije - profesionalnost, briga za pacijenta i izvrsnost u svakom aspektu. Svaki element radi zajedno kako bi stvorio koherentan i privlačan branding koji će odjeknuti s postojećim i budućim pacijentima, te postaviti Dental Kutleša kao vodeću praksu u stomatološkoj industriji.
Posebnu pažnju posvetili smo odabiru orhideje kao ključnog vizualnog elementa. Orhideja nije samo estetski ugodna, već je i metaforički odraz ordinacije - njezina ljepota i postojanost odražavaju kvalitetu i trajnost usluga koje "Dental Kutleša" pruža. Kao vizualni potpis, orhideja pomaže u stvaranju umirujućeg "zen" ugođaja, što je posebno važno u stomatološkom okruženju gdje je pacijentova udobnost na prvom mjestu.