
Branding i web dizajn za turističku agenciju
KLIJENT: Croatia Incoming, turistička agencija
USLUGE
BRANDING
VERBALNI IDENTITET
VIZUALNI IDENTITET
WEB SJEDIŠTE
Za turističku agenciju Croatia Incoming razvijen je cjelovit branding – od strateškog pozicioniranja i verbalnog identiteta, do dizajna logotipa, izrade vizualnog identiteta i web stranice.
Agencija je specijalizirana za organizaciju autentičnih putovanja po Hrvatskoj, s naglaskom na lokalni karakter, personalizirani pristup i visoku razinu profesionalnosti.
Cilj projekta bio je stvoriti prepoznatljiv brend koji objedinjuje eleganciju međunarodne turističke agencije i šarm domaće priče – spoj suvremenog dizajna, tradicije i mediteranskog duha.

Verbalni identitet
Verbalni identitet Croatia Incominga oblikovan je tako da spaja stručnost, toplinu i autentičnost hrvatskog načina života.
Naziv Croatia Incoming ostaje globalno razumljiv, dok se kroz ton komunikacije provlači lokalni duh – blizak, duhovit i spontan.
Posebnost brenda ogleda se u lokalnim izrekama i frazama koje prenose prepoznatljiv dalmatinski temperament i opuštenu životnu filozofiju.
Izrazi poput
→ “Ja u kupe, ti u špade”,
→ “Ajme meni lipote!”,
→ “Popit, pojist, leć” ili “Di je priša?”
ugrađeni su u ilustracije i promotivne materijale, stvarajući emocionalnu poveznicu s autentičnim hrvatskim iskustvom.
Kroz takav ton komunikacije, brend govori na način koji se pamti – s osmijehom i toplinom. Croatia Incoming tako postaje više od agencije; on postaje simbol putovanja s dušom, ispričanih na hrvatski način.





Branding i vizualni identitet
Branding i vizualni identitet turističke agencije Croatia Incoming temelje se na minimalističkom, ali snažnom logotipu koji u jednoj formi spaja četiri ključna simbola Hrvatske – more, obalu, planine i sunce.
Logo predstavlja ideju raznolikosti i jedinstva destinacija koje Hrvatska nudi, dok čistim linijama i geometrijskom kompozicijom odaje dojam suvremenosti i profesionalnosti.
Za tipografiju je odabran Giaza Stencil – elegantan i karakteran font koji donosi dašak luksuza i prepoznatljivosti, u kombinaciji s Poppinsom, modernim sans-serif fontom koji osigurava čitljivost i pristupačnost.
Paleta boja odražava balans između luksuza i autentičnosti:
-
#B68D40 (zlatno-smeđa) – simbol povjerenja, stabilnosti i tradicije
-
#CA3032 (crvena) – snažna i emotivna nijansa koja prenosi mediteranski duh
-
#10395E (tamno plava) – boja mora, dubine i profesionalnosti
Kombinacijom tih elemenata stvoren je vizualni identitet koji spaja eleganciju i toplinu, čineći brend prepoznatljivim i u digitalnim i u tiskanim formatima.
Brand strategija
Strategija brenda Croatia Incoming temelji se na konceptu “authentically tailored journeys” – putovanja koja nisu samo itinereri, već osobna iskustva prožeta lokalnim pričama.
Fokus je na personalizaciji, autentičnosti i doživljaju, a ne na masovnom turizmu.
Brend se pozicionira kao boutique DMC (Destination Management Company) koji kombinira lokalno znanje, međunarodnu profesionalnost i kreativnost u kreiranju doživljaja.
Vrijednosti brenda su:
-
autentičnost i lokalni identitet,
-
pouzdanost i stručnost,
-
iskustvo i emocionalna povezanost.
Cilj je bio izgraditi brend koji prenosi hrvatsku toplinu u svjetskom kontekstu, uz dosljedan vizualni i verbalni izraz koji inspirira povjerenje i suradnju.

Dizajn web stranice
Web stranica www.croatiaincoming.com dizajnirana je kao digitalno iskustvo koje spaja funkcionalnost, estetiku i emociju.
Sadržaj i struktura pažljivo su oblikovani kako bi vodili posjetitelja kroz tri glavna područja – destinacije, usluge i iskustva – uz jednostavnu navigaciju i jasan poziv na suradnju.
Vizualno, stranica zadržava identitet brenda kroz prepoznatljive zlatne tonove i font Giaza Stencil, dok prozračni raspored i atraktivne fotografije stvaraju osjećaj otvorenosti i profesionalnosti.
Dizajn je prilagođen svim uređajima i optimiziran za brzo učitavanje, uz implementirane SEO strategije i ključne pojmove poput izrada web stranice za turističku agenciju, branding i dizajn turističke agencije i Croatia DMC.
Rezultat je cjelovit brend koji povezuje dizajn, priču i iskustvo, čineći Croatia Incoming prepoznatljivim imenom u svijetu putovanja.












