top of page
Branding i vizualni identitet turisticka agencija-min.png

Branding i web dizajn za turističku agenciju

KLIJENT:​ Croatia Incoming, turistička agencija

USLUGE
BRANDING
VERBALNI IDENTITET
VIZUALNI IDENTITET
WEB SJEDIŠTE

Za turističku agenciju Croatia Incoming razvijen je cjelovit branding – od strateškog pozicioniranja i verbalnog identiteta, do dizajna logotipa, izrade vizualnog identiteta i web stranice.

Agencija je specijalizirana za organizaciju autentičnih putovanja po Hrvatskoj, s naglaskom na lokalni karakter, personalizirani pristup i visoku razinu profesionalnosti.

Cilj projekta bio je stvoriti prepoznatljiv brend koji objedinjuje eleganciju međunarodne turističke agencije i šarm domaće priče – spoj suvremenog dizajna, tradicije i mediteranskog duha.

Izrada web stranica i branding Rijeka Opatija Matulji.jpg

Verbalni identitet

Verbalni identitet Croatia Incominga oblikovan je tako da spaja stručnost, toplinu i autentičnost hrvatskog načina života.

Naziv Croatia Incoming ostaje globalno razumljiv, dok se kroz ton komunikacije provlači lokalni duh – blizak, duhovit i spontan.

 

Posebnost brenda ogleda se u lokalnim izrekama i frazama koje prenose prepoznatljiv dalmatinski temperament i opuštenu životnu filozofiju.

Izrazi poput

→ “Ja u kupe, ti u špade”,

→ “Ajme meni lipote!”,

→ “Popit, pojist, leć” ili “Di je priša?”

ugrađeni su u ilustracije i promotivne materijale, stvarajući emocionalnu poveznicu s autentičnim hrvatskim iskustvom.

 

Kroz takav ton komunikacije, brend govori na način koji se pamti – s osmijehom i toplinom. Croatia Incoming tako postaje više od agencije; on postaje simbol putovanja s dušom, ispričanih na hrvatski način.

Branding i vizualni identitet turisticka agencija 4-min.png
Dizajn loga turisticka agencija-min.png
Branding i vizualni identitet turisticka agencija-min.png
Branding i vizualni identitet turisticka agencija 3-min.png
Branding i vizualni identitet turisticka agencija 2-min.png

Branding i vizualni identitet

Branding i vizualni identitet turističke agencije Croatia Incoming temelje se na minimalističkom, ali snažnom logotipu koji u jednoj formi spaja četiri ključna simbola Hrvatske – more, obalu, planine i sunce.

Logo predstavlja ideju raznolikosti i jedinstva destinacija koje Hrvatska nudi, dok čistim linijama i geometrijskom kompozicijom odaje dojam suvremenosti i profesionalnosti.

 

Za tipografiju je odabran Giaza Stencil – elegantan i karakteran font koji donosi dašak luksuza i prepoznatljivosti, u kombinaciji s Poppinsom, modernim sans-serif fontom koji osigurava čitljivost i pristupačnost.

 

Paleta boja odražava balans između luksuza i autentičnosti:

 

  • #B68D40 (zlatno-smeđa) – simbol povjerenja, stabilnosti i tradicije

  • #CA3032 (crvena) – snažna i emotivna nijansa koja prenosi mediteranski duh

  • #10395E (tamno plava) – boja mora, dubine i profesionalnosti

 

 

Kombinacijom tih elemenata stvoren je vizualni identitet koji spaja eleganciju i toplinu, čineći brend prepoznatljivim i u digitalnim i u tiskanim formatima.

Brand strategija

Strategija brenda Croatia Incoming temelji se na konceptu “authentically tailored journeys” – putovanja koja nisu samo itinereri, već osobna iskustva prožeta lokalnim pričama.

Fokus je na personalizaciji, autentičnosti i doživljaju, a ne na masovnom turizmu.

 

Brend se pozicionira kao boutique DMC (Destination Management Company) koji kombinira lokalno znanje, međunarodnu profesionalnost i kreativnost u kreiranju doživljaja.

Vrijednosti brenda su:

 

  • autentičnost i lokalni identitet,

  • pouzdanost i stručnost,

  • iskustvo i emocionalna povezanost.

 

 

Cilj je bio izgraditi brend koji prenosi hrvatsku toplinu u svjetskom kontekstu, uz dosljedan vizualni i verbalni izraz koji inspirira povjerenje i suradnju.

Web dizajn turisticka agencija.png

Dizajn web stranice

Web stranica www.croatiaincoming.com dizajnirana je kao digitalno iskustvo koje spaja funkcionalnost, estetiku i emociju.

Sadržaj i struktura pažljivo su oblikovani kako bi vodili posjetitelja kroz tri glavna područja – destinacije, usluge i iskustva – uz jednostavnu navigaciju i jasan poziv na suradnju.

 

Vizualno, stranica zadržava identitet brenda kroz prepoznatljive zlatne tonove i font Giaza Stencil, dok prozračni raspored i atraktivne fotografije stvaraju osjećaj otvorenosti i profesionalnosti.

Dizajn je prilagođen svim uređajima i optimiziran za brzo učitavanje, uz implementirane SEO strategije i ključne pojmove poput izrada web stranice za turističku agenciju, branding i dizajn turističke agencije i Croatia DMC.

 

Rezultat je cjelovit brend koji povezuje dizajn, priču i iskustvo, čineći Croatia Incoming prepoznatljivim imenom u svijetu putovanja.

Shadow

Web

manolastudio.hr

Email 

Follow

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
bottom of page